Tule mukaan toimintaan

Keitä perussuomalaiset ovat? Mistä heidät löytää? Seuraa meitä verkossa! Löydät perussuomalaisia kanssa-ajattelijoita Facebookista, Twitteristä sekä lukemattomista blogeista. Ota yhteyttä oman kotikuntasi perussuomalaisiin aktiiveihin. He todella kuuntelevat Sinua ja uskaltavat ajaa asiaasi eteenpäin.

Perussuomalaisten postituslistalle voit liittyä täältä > http://peruseuro.fi/tiedotteet/

Yllättikö kenties uutisnälkä? Seuraa perussuomalaisia uutisia täältä > https://www.suomenuutiset.fi/

Oletko nuori, nainen tai äijä? Sinulle löytyy yhdistys!

Oletko 15-35-vuotias itsenäisesti ajatteleva? Haluatko muuttaa Suomea? Liity samanmielisten muutosvoimien joukkoon – Perussuomalaisiin Nuoriin. Heitä on jo yli 2200 ja jäsenmäärä kasvaa kohisten. Lue lisää niin ymmärrät, miksi > http://www.ps-nuoret.fi/

Tiesitkö, että satoja naisia on ponnistanut perussuomalaisten riveistä valtuustoihin? Ja se on vasta alkua. Yhä useammat löytävät tiensä politiikkaan perusnaisten kautta. Voit tutustua heihin täällä > http://perusnaiset.fi/

Niitä varten, joille vähäinen tai normaali äijjyys ei riitä, on tarjolla Perusäijät. Lue ja tutustu > http://www.perusaijat.fi/

Mukaan paikallistoimintaan!

Perussuomalaisilla on valtuutettuja lähes kolmessasadassa suomalaisessa kunnassa. Ota rohkeasti yhteyttä paikkakuntasi valtuutettuihin sekä paikallisyhdistysten tai piirien vetureihin.

Seuraa oman paikkakuntasi perussuomalaisten paikallisyhdistysten ilmoittelua, ja kun näet aktiivisia perussuomalaisia toriteltalla, mene vaihtamaan sana taikka kaksi. Suuret asiat lähtevät pienestä liikkeelle.